كلمات حب2013 اجمل كلمات الحب 2013 احدث واشيك كلمات الحب 2013


كلمات حب2013 اجمل كلمات الحب 2013 احدث واشيك كلمات الحب 2013كلمات حب2013 اجمل كلمات الحب 2013 احدث واشيك كلمات الحب 2013كلمات حب2013 اجمل كلمات الحب 2013 احدث واشيك كلمات الحب 2013
عايزه اطمن عليك وانسي روحي بين ايديك
وافضل اجري واجري بيك وابقي مش عارف مكاني
نفسي اكمل عمري جنمبك نفسي اعيش عمرين معاك
وانسى حضني جوا حضنك نفسي اتنفس هواك


عمري مانسيتك ولا اقدر اعيش حياتي الا بيك

ليل نهار بسرح وافكر غصب عني حبيبي فيك

عمري مانسيتك ولا اقدر اعيش حياتي الا بيك

ليل نهار بسرح وافكر غصب عني حبيبي فيك

قولي عمري يساوي ايه لو ماكونتش جنمبي فيه

لو ماعتشتش عمري جنمبك قولي بس هعيشه ليه

مهما تبعد قلبي شايفك مهما غبت بحس بيك

مهما طال البعد عنك بعدي بيقربني ليك

قولي عمري يساوي ايه لو ماكونتش جنمبي فيه

لو ماعتشتش عمري جنمبك قولي بس هعيشه ليه

مهما تبعد قلبي شايفك مهما غبت بحس بيك

مهما طال البعد عنك بعدي بيقربني ليك

عمري مانسيتك ولا اقدر اعيش حياتي الا بيك

ليل نهار بسرح وافكر غصب عني حبيبي فيك

___________________________________
مقدرش انا علي اللي عيني شايفاه و مجاش في بالي

الرقه دي اه يا سحر عينيه حاجه فوق خيالي


مقدرش انا علي اللي عيني شايفاه و مجاش في بالي


الرقه دي اه يا سحر عينيه حاجه فوق خيالي



داللي حلمت يون عشاني .. مش عايز حد تاني

اتعلقت في ثواني


دي حبيبي ياما صدفني قلوب كتيره ولا جرب قلبي حيره

سلمت في يوم و ليله لحبيبي

اعمل فيه ايه غيرتي خوفي عليه

دايما يزيدوو


امال بقي لو صارحت عينيه و لمست ايده

___________________________________

عارف حبيبي اللي زود ف الخلاف .. بقيت بلاقي بنا مليون اختلاف
انا كل ما اعمل حاجه بنا تقربك .. مابقيتش الاقي حاجه واحده بتعجبك

واما اسألك بتحبني وتقولي ااااااااه
مابقيتش اقدر اصدقك وبقيت بخااااف


نفس الاتنين اللي اتفقوا مابنهم وعد .. خايف بيأيديهم يتفارقم ويموتوا بعض
لا بقيت تسمعني وتفهمني ولا حاسس بيا .. وكأني عدوك وسعادتك ف عذابك ليا

واما اسألك بتحبني وتقولي ااااااااه
مابقيتش اقدر اصدقك وبقيت بخااااف

هو احنا مالنا وايه جرالنا وليه كدا ؟؟
هو احنا مالنا وليه جرالنا وليه وصلنا لكل دا ؟؟

___________________________________

علشان هواك بقى عندى اغلى من الحيااة
لو قلت اه بقول بدالك الف اه
وكانك انت فى دنيتي طوق النجاة
وان قلت ابعد اخاف لبعدى يكسرك
بعشقك

نفسي تعرف قبل ما الايام تفوت
انى عشت العمر ليك من غير شروط
وان خيرونى اعيش معاك ولا اموت
ما بقتش اخاف من الموت وخايف اخسرك
بعشقك

الحياة والدنيا بعدك تسوى ايه
لو مكنتش جمب منى اعيشها ليه
ده انت لو طولت بعدك
مش هعيش فى الدنيا بعدك
مهما تعمل بيا برضه انا روحى فيك
وان بعدت برضه انا هاجى اسال عليك
يعنى مهما حصلى منك
مستحيل تبعدنى عنك
اه بعشقك

ازاى بقيت بعشقك معاك حتى الاهات
مبقتش امل من انتظارك بالسعات
واما بشوفك العتاب يصبح سكات
وانسى اما تيجي اسالك ايه اخرك
مش مهم تكون قريب او بعيد
ده انت حبك كل يوم عمال يزيد
وانت عارف انى مش هنساك اكيد
وانت ان نسيتنى انا اللى هاجى افكرك
بعشقك

الحياة والدنيا بعدك تسوى ايه
لو مكنتش جمب منى اعيشها ليه
ده انت لو طولت بعدك مش هعيش فى الدنيا بعدك
مهما تعمل بيا برضه انا روحى فيك
وان بعدت برضه انا هاجى اسال عليك
يعنى مهما حصلى منك
مستحيل تبعدنى عنك
بعشقك
___________________________________

نسيني الدنيا نسيني العالم
دوبني حبيبي وسبني أقلك أحلى كلام
لو الف الدنيا لو الف العالم
مش ممكن زي غرامك إنت ألاقي غرام

لو أقلك إني بحبك الحب شوية عليك
لو ثانية أنا ببعد عنك برجع مشتاق لعينيك
ضمني خليك ويايا دوبني ودوب في هوايا
تعالى نعيش أجمل أيام

كان أجمل يوم في حياتي يوم ما قبلتك يا حياتي
مقدرتش أتحملمن غير ما أفكر لحظة
لقتني بدوب في هواك
خدتني من كل الناس عشت فأجمل إحساس
ونسيت يا حبيبي الدنيا معاك


لو أقلك إني بحبك الحب شوية عليك
لو ثانية أنا ببعد عنك برجع مشتاق لعنيك
ضمني خليك ويايا دوبني ودوب في هوايا
تعالى نعيش أجمل أيام
لو أقلك

أنا شايلك جوة عينيا والدنيا دي شاهدة عليا
أنا جنبك وبحبك مش ممكن أقدر يا حبيبي فيوم أنساك
بتمنى العمر يطول وأفضل أحبك على طول
دنا ياما حلمت أكون وياك
لو أقلك
تعالى نعيش أجمل أيام.
___________________________________
دايما معاك لو ف الخيال حبيبى واقرب حد مهما الوقت طال
وكأنى حاسس م زمان ف يوم هنبقى لبعض زى ماقلبى قال


دايما معاك لو ف الخيال حبيبى واقرب حد مهما الوقت طال
وكأنى حاسس م زمان ف يوم هنبقى لبعض زى ماقلبى قال

انا بين ايديك حلم ولا حقيقه وانت قصاد عنيه
احساسى بيك ازاى معاك وصلت للدرجه ديا

انت الوحيد اللى انا اضحى بعمرى وحياتى وسنينى وذكريات
واتمنى اعيش معاه كل الحياااااااااه

عارف نفسى توعدنى بأيه مايبقاش حبيبى مابنا وقت للخصام
شوف ضاع وباقى قد ايه ليه يوم يضيع ف بعادى عنك مش حرام

حلم ولا حقيقه وانت قصاد عينه
احساسى بيك ازاى معاك وصلت للدرجه ديا


انا بين ايديك حلم ولا حقيقه وانت قصاد عنيه
احساسى بيك ازاى معاك وصلت للدرجه ديا

انت الوحيد اللى انا اضحى بعمرى وحياتى وسنينى وذكريات
واتمنى اعيش معاه كل الحياااااااااه

___________________________________

لانك معايا لانك معايا فى كل لحظة وكل ثانية
ومش بعيده ومش بعيده ولو بعيد دايما عليا
حبيبى معاك حبيبى معاك انا بنسى كل الدنيا ديا
لحظة لقاك لحظة لقاك روحى بترجع تانى ليا

وياك انا بنسى العالم بنسى الناس وانتى معايا مش عايز حاجة تانية خلاص
جمبك انا كل الدنيا دي متشغلنيش مش عايز حاجة غير انك متسبينيش

ايدى فى ايديكى ايدى فى ايديكى ولهفتى بتبان عليا
وبشوف حاجات وبشوف حاجات كتير حلوة عيشاها ليا

وياك انا بنسى العالم بنسى الناس وانتى معايا مش عايز حاجة تانية خلاص
جمبك انا كل الدنيا دي متشغلنيش مش عايز حاجة غير انك متسبينيش

________________________

استنيت سنين كتير يوم اللوئى


واتمنيت اعيش معاك وافرح بائى


انا حبيت هواك عشان اجمل هوا


حلوة في عني الدنيا طول ماحنا سوى


يوم وراى يوم بنام واقوم على شوقي ليك


دنا حسيت بحياتي لما لقيت عنيك


بحلم بيك بحلم بيك بحلم بيك


انا بحلم بيك بحلم بيك بحلم بيك


بحلم بيك انا بحلم بيك


احلى كلام غرام أوم قلتو عليك


والأحلام حرام شي ليك دلو ما تكونشي ليك


سبني ادوب يدوب واتوب تدى


سبني أتوه واضيع واموت في الحب دا


يوم ورى يوم بنام واقوم على شوقي ليك


دنا حسيت بحياتي لما لقيت عنيك


بحلم بيك بحلم..


بحلم ..


انا بحلم بيك بحلم يبك بحلم بيك


انا بحلم بـــــــــــيك

ايضا اليكم اجمل كلمات الحب

الذي يخاف الحب أرق من الذي يخافه

الحب الحقيقي : هو أن تحب الشخص الوحيد القادر على أن يجعلك تعيسا

أجمل ما في الدنيا: الحب والرغيف والحرية

الإهمال يقتل الحب ، والنسيان يدفنه

الحب لا يقتل ا حد إنما يعلقه بين الحياة والموت

الحب سلطان ولذلك فهو فوق القانون

أنت لا تعرف قلبك حتى تفشل في الحب

الحب كالقمر له وجهان: الغيرة هي الوجه المظلم

الحب يقضي على الكثير من الآلام لأنه أعظمها

أن تحب: صدفة
ان تستمر هذه إرادتك

الأعمال أعلى صوتا من الكلام-إلا في الحب

الدموع تروي الحب والبسمات تنعشه

الحب كالمعدة القوية يهضم أي طعام وأي كلام

الحياة كالحب لا حكمة فيها

الحب ليس هلوسة ولكن فيه الكثير منها

الحب يجعل الزمن يمضي والزمن يجعل الحب يمضي

الحب أن تفنى في شيء والموت أن يفنى فيك شيء

الحب الحقيقي هو الذي تحس به بعد فوات الأوان

الحب يجعل الإنسان العادي شاعرا ، والشاعر مجنونا ، والمجنون حيوانا ، والحيوان شاعرا

الحب هو أن تبالغ في قيمة من تعرف ، والغيرة هي أن تبالغ في قيمة من لا تعرف

الإخلاص في الحب ليس إلا كسلا في النظر إلى إنسان آخر

المحب لا يجوع . والجائع لا يحب

الحب والحرب ندخلهما عندما نريد ، ولكن نهرب منهما عندما نستطيع

الذي يحب يصدق كل شيء أو لا يصدق أي شيء

الحب بئر عميق اشرب منها فقط واحترس من أن تقع بها

الذي يحبك بقسوة إنما يكرهك برفق

الحب يولد في العزلة والكراهية تولد بين الناس

الحب ليس أعمى ولكنه مصاب ببعد النظر فهو لا يدرك الأخطاء إلا عندما يبتعد

الندم لمن عرفوا الحب والأسف للذين لم يعرفوه

القبلة اتفاقية صامتة بعدها نلقي السلاح

اللعبة الوحيدة التي يشترك فيها اثنان ويكسبان فيها اثنان أو يخسرا معا..الحب

الحب هو أجمل سوء تقدير بين اثنين

الحب كالحرب من السهل أن تشعلها..ومن الصعب أن تخمدها

ثلاثة لا يمكن أن نخفيها : الجمل وراكب الجمل والحب

بالحب لا نعقل وبالعقل لا نحب

بالقلب نحب .. وبالعقل نكره .. بالاثنين نصاب بالجنون

بداية الحب نهاية العقل

بذور الحب تنمو على مهل ، أما الثمار فبسرعة

حب تطارده:جميل ، حب يطاردك أجمل

روح المحب تعيش في جسم من يحب

حبنا لشخص لجماله ليس حبا ، ولكن عندما نحبه رغم عيوبه .. فهذا هو الحب بكل تأكيد

عندما نريد الحب لا يجيء ، عندما يجيء لا نريده

عقوبة من يحب كثيرا ..أن يحب دائما

في طريقنا على القلب يجب أن نمر بباب له شفتان

في الليل وفي الحب يصاب الناس بعمى الألوان

في الحب ننسى كرامتنا ، وفي الغيرة ننسى الحب

في الحب خطابات نبعث بها وأخرى نمزقها وأجمل الخطابات هي التي لا نكتبها

قد يولد الحب بكلمة ولكنه لا يموت أبد بكلمة

ليس الحب هو الذي يعذبنا ، ولكن من نحب

لا أحبك لأنك مصدر راحتي وإنما أحب راحتي لأنك مصدرها

ندين للحب بحياتنا .. وبموتنا أيضا

من يحب ..يحب إلى الأبد

اجمل كلمات الحب / اروع كلمات الحب

الله يديم المحبة .. ويديم حبك لنا .. ونصير أحلى ثلاثة : الحب وأنت وآنا .

إن قلت أحبك قليل .. مين يوصف المستحيل .. حبي لك شي خيالي .. حب ماله مثيل ..أحبك .

انزل تحت .. الحين اطلع فوق .. قلت فوق مو تحت .. أموت في عنادك يا عسل .


الاسم : مجنونك .. العمر : أنت عمري .. الهواية : أهواك .. النهاية : أحبك .

بردان : بوسه تدفيني .. مشتاق : صوتك يكفيني .. مظلوم : شوفتك تواسيني .

اتفقنا نكون اثنين .. أنا الرمش وأنت العين .. إذا ما فرقنا القدر .. ما تفرقنا البشر .


قالوا القمر .. قلت عالي .. قالوا الذهب .. قلت غالي .. قالوا حبيبي .. قلت دوم في بالي .

دلوني على قلب .. يحب ما يخون .. وعلى عين .. تشوف واحد .. مب مليون . قلت أنت يا حنون

قد تكون بالنسبة للعالم مجرد شخص .. وقد تكون بالنسبة للشخص العالم كله .

إذا للحلو ما نتعب.. وإذا بالحب ما نتعذب .. وإذا بليلي ما أتقلب .. فلنلغي المشاعر ونموت .

أحبك حب ما حبك أحد قبلي مثله .. بس لا تقول لأحد .


هي طب للقلوب .. ذكرها يمحو الذنوب .. نورها سر الغيوب .. لا إله إلا الله .

) أنت .. 25% قلبي .. 25% عقلي .. 25% دمي .. 25% روحي .. 1
% حياتي .

هلا .. هلا والله .. هلا بقلبي .. هلا بعيوني .. هلا بدنيتي .. حبيت أسلم بس ! . يوم يكون بداوم


أحرق ما شئت من جسدي فدموعي تطفيه .. لكن إياك أن تحرقي قلبي فأنت فيه ! .

بعترف لك بشي .. بس أرجوك لا تزعل .. قدر ظروفي .. والله غصب عني .. أحبك .

أهديك زهرتان .. الأولى من قلبي إلي يهواك .. والثانية من ربي عسى إنه يرعاك .


أعصابك ! أعصابك .. كسرت الزر .. ما في شي .. بس اشتقت لك .هو بداوم

ودي أحجز كرت بمسرح حياتك .. مدري !! لي مكان ولا جماهيرك كثار ؟؟ .

حروف الهجاء (28) .. أنساها كلها يوم أشوفك .. وأذكر بس (4) حروف .. (أ ح ب ك) .

قد النجوم أحبك .. قد الغيوم أحبك .. قد الهموم أحبك .. في كل يوم أحبك .


الليل ساري .. العمر جاري .. في العين دمعه .. في القلب صرخة !! تقول أحبك .

أنت ما تستاهل أتصل لك .. ولا حتى تستاهل مسج .. أنت تستاهل الدنيا
وما فيها يا عمري .

أنت الجمال وتاجه .. وأنت القمر وسراجه .. وأنت الذي محتاجه .. يا حاجتي لعيونك .



قلبي مع الإرسال .. وعيني على الجوال .. مدري ؟؟ أنا على البال !! وإلا تغيرت الأحوال .

أمووووووت فيييييييييك .. وبكل صراحة .. أ ح ب ك .

أف .. حتى في الحلم على بالي .. تعرف ليش .. لأنك والله غالي .

لو جمعت .. عطفي .. وشوقي .. ولهفتي .. ودقة خفوقي .. يطلع الناتج .. أحبك .. ما كذبت وربي فوقي .


يا أجمل عشرة عشرتكم .. ومافي مثل طيبتكم .. ترى ما تنقصنا إلا شوفتكم .. وحشتونا . هو بعيد عنك

أقول لا تقرأ الرسالة .. يوووه .. يا عنيد .. خلاص .. والله إني أحبك .

شوف يمينك .. شوف يسارك .. شوف فوقك .. شوف تحتك .. شفت كل هالناس ؟؟ أنت أغلى واحد فيهم .


يا أول قلب حبيته .. وآخر قلب أنا أهواه .. يا أطهر وجه في الدنيا .. وأطيب ما رأت عيني .

) أنت الدلال والدلع .. أنت الحيرة والولع .. أنت القمر يوم طلع .. أنت نور هالمجتمع .

الشمس ترسل حبا ذهبيا .. والقمر يرسل حبا فضيا .. وأنا أرسل لك حبا أبديا .

من السهل أن أنسى روحي .. ولكن من الصعب أن أنسى روح سكنت روحي .

ودي أسمع كلمة منك .. كلمة فيها نور عمري .. ودي أسمع .. أنا أحبك .

سعيد الحظ قلبي .. عرف يختار حبك .. وأيامي مشت بي على مشوار حبك .. أنا أحبك .. حبيبي .

س : تبغي تعرف أحد أسراري ؟ أقلب الصفحة .. أعترف لك : إني ما اشتقت لأحد مثلك .

يا أول قلب حبيته .. وآخر قلب أنا أهواه .. يا أطهر وجه في الدنيا .. وأطيب ما رأت عيني .

المعزة حنين .. الحنين حب .. الحب حياة .. الحياة قلب .. القلب أنت .

أحبك فلا تسألني ما الدليل : (فهل سمعت رصاصة تسأل القتيل) .

تمنيت للبوسة جناح .. وتطير من خد لخد .. حتى من أبوسك .. بوستي توصل قبل ما تبرد .

لو تبي عيوني .. عطيتك .. لو تبي قلبي .. هديتك .. شو تبي أكثر .. فديتك



عمري ما فكرت فيك .. وما خطر في البال حبك .. لين قلبي قال أبيك .. وقالت عيوني أحبك .


قمت أفز لشوفتك .. وأتحرى جيتك .. أنتظر حبي الجديد .. بعد ما فكرت فيك .


كنت أشوفك من قريب مع جميع الناس عادي .. ما تخيلتك حبيب .. رايح بقلبي وغادي .


تبسم ترى العمر فاني .. تبسم وإياك تنساني .. تبسم ترى الهنا لحظة .. تبسم ولو علشاني .



إن كنت بروحك أنا ثانيك .. وإذا متضايق أنا أسليك .. وإذا مستانس الله يهنيك .


قهوتي أنت حلاها .. وزعلتي أنت رضاها .. وعلتي أنت دواها .. ونظرتك عمري فداها .



خلك بجنبي قريب .. لو حصل شي بيننا .. عن حياتي ما تغيب .




كم تحسفنا عليك .. ما نبي غيرك نبيك .. تونا حسينا بغلاك .. يا تجينا يا نجيك .



رحت للسوق أشتري ساعة غالية .. ما لقيت أغلى من الساعة إلي شفتك فيها .


مشتاق أسولف معاك .. وأحس لحظة بهواك .. من كثر ما أقول غالي .. زاد بغيابك حلاك .

أنا أعرفك ! أكيد أعرفك .. بس وين شفتك ؟ تذكرت .. أنت اللي نصف الشهر يملي السما نورك .



دخيلك يا بعد روحي .. لا جيت اتنام .. تذكرني .. تذكر إن في واحد يحبك حيل .


مطلوب في قسم شرطة الحب .. بتهمة سرقة قلبي .. وما تطلع إلا بكفالة قدرها (5
0) بوسه .



أعيش لك .. ومن أجلك .. وأحبك أكثر من أهلك .. وإذا مو مصدقني أسأل قلبي .



قلبي وأنا أدري به .. يحبك ويغليك .. تبي الحقيقة .. كل كلي يحبك ويموت
فيك .



كلمة أحبك من شفاتك .. تكفيني .




كيف آكل عشاي وأنت على بالي .. حتى الدجاح اللي في الصحن يضحك
على حالي .



زرعتك في شراييني .. وسميتك نظر عيني .. ووهبتك كل أحاسيسي .. وقلت إنك هلي وناسي .



أهديك شيك بمليون قبلة .. أصرفه من بنك حبي .. شارع فكري .. الدور الأول من قلبي .

إرسال تعليق

0 تعليقات